laupäev, 8. august 2009 | By: Mull

Emmaste kirik (Hiiumaa, Emmaste vald)





Lugemiseks: Eesti Evangeelne Luterlik Kirik.

Imelik, kuidas Hiiumaal neid kirikuid ikka nii palju on?! Palju neid inimesi seal siis omal ajal oli?! Vaikselt tundub nagu igal perel (suguvõsal) oli oma kirik. OK, OK, palun mu vaimuvaest mõttekäiku naljana mõelda. Aga ikkagi on Hiiumaal niiiii palju kirikuid üks ilusam kui teine.
Ma usun, et Emmaste kirikus sees on kindlasti, midagi mis teda teistest taolistest suurtest kivi kirikutest eristab, kahjuks polnud meil mahti uksi proovima minna.

Pealegi oli kirku kõrval üks tädi, kes minu kingadele kommentaare viskas - hakka siis võõrale inimesele rääkima, et ma panen enda kontsaga käimise oskusi proovile. Ma oleks talle pikalt seletanud, kus ma nende kingadega juba ära käinud olin selleks hetkeks. Tädi oleks paljalt mõttest, samasuguseid trikke nende kingadega tegemisest, jalad murdnud. :DDDD

0 kommentaari: