reede, 1. mai 2009 | By: mull

Salutaguse mõis‏ (Raplamaa, Kohila vald)

Hetkel pildita

Salutaguse mõisaga selline naljakas lugu, et nüüd kui hakkasin lugemiseks linke otsima, sattusin pärast meie trippi esimest korda jälle Eesti mõisaportaali leheküljele ja mida ma avastasn - sealsed vareme pildid pole üldse mitte natukenegi sarnased neile mis meie nägime.
Tuligi välja tõsiasi, et me käisime vales kohas, ilmselt on meie pildid mingist vana lauda varemetest.
Töökaaslastele avastusest rääkides, said kõik nalja kui palju, seda enam et mul oli anda võrdluse piltidest, mis meie tegime ja mida me tegelikult otsisime.
Järgmise tripi esimene mõis tuleb Salutaguse, peame sinna pärmiaroomilisse külla uuesti tagasi minema.

Nele kirjutab:
No mina ei tea, mida Mull selles Salutaguse loos naljakat leidis, sest minu arust pole tema soovis sinna pommiauku tagasi minna, mitte midagi naljakat!! Vähe sellest, et selle kuuri taustal me juba mingi väikse eelaimduse valguses püüdsime niigi suht tagasihoidlikult klõbistada, et külarahvas meid lollideks linnakateks ei peaks, jäime me sealt põgenedes veel mingisse pagana mätasse kinni!! Ja nüüd ta tahab mu sinna jubedasse pärmihaisu tagasi vedada....nagunii oli tglt sinepigaas...

0 kommentaari: