pühapäev, 26. aprill 2009 | By: mull

Aaspere mõis (Lääne-Virumaa, Haljala vald)


Aaspere mõisa ees

Kindlasti soovitan vaadata viimast linki, sest seal on pilte ka ammustest aegadest.

Aaspere mõis pani minu lihtsalt ahhetama, ikka jube ilus ja suur, näha on, et selle kallal ilmselt tehakse ka tööd,
teine korrus tundus, et on seest poolt korda tehtud, töökaaslane rääkis, et on seal isegi kunstinäitust vaatamas käinud.
Jääb üle oodata ja loota, et järgmine kord kui sinna satume on mingisugune näitus käimas ja saame ka mõisa seest poolt kaeda.
Ja no minumeelest on see mõis täitsa Tartu Ülikooi nägu, aga muidugi see võib mulle nii tunduda ka sellepärast, et ega ma Tartu Ülikooli vist päris oma silmaga näinud polegi, vähemalt ma ei mäleta küll. :D
Igatahes Aaspere mõis tegi minu väga mõtlikuks, et kuidas selline rikkus ja võim lihtsalt otsa lõpeb, hiljem muidugi sai natukene uuritud, et ega see vabatahtlikult ei lõppenudki. See tegi väga kurvaks.


0 kommentaari: